Роль учнівського самоврядування у розвитку моральних якостей і творчих здібностей учнів.
- Колюхова Анна, 8-Б
- Новоселецька Дар’я, 9-А
- Олійник Юлія, 11-А
Голова учкому школи - Олійник Юлія 11- А
Заступники – Рогожина Катя 11-А та
Білоус Анна 11 Б
Голова Навчально-розпорядчої комісії - Лютко Богдан 11 А
Голова Інформаційної комісії – Грищенко Дарина 11-В
Голова комісії Милосердя - Новоселецька Даша 9-А
Голова комісії Культури і дозвілля - Петрук Ліза 10-Б
Голова Спортивно-туристичної комісії – Мирончук Петро 11-А
- Участь в олімпіадах, МАНах.
- Допомога у проведенні предметних тижнів.
- Організація дебатних турнірів, інтелектуальних ігор тощо.
- Контроль за поведінкою,шкільною формою,дотриманням санітарних норм.
- Організація чергувань на дискотеках та вечорах відпочинку.
- Організація та проведення шкільних тематичних вечорів та вечорів відпочинку.
- Організація та проведення виставок, творчих конкурсів, аукціонів тощо.
- Допомога в організації культ походів у кіно, театри, філармонію, музеї.
- Випуск шкільної газети.
- Інформування в школі про заходи, що відбуваються.
- Пропагандистська робота.
- Організація конкурсів стінгазет, листівок.
- Випуск інформаційних бюлетнів.
- Організація волонтерських загонів.
- Організація та проведення благодійних акцій, аукціонів.
- Співпраця з організацією Червоний хрест.
- Опіка учнів із соціально незахищених верств.
- Допомога одиноким літнім людям, учасникам ВВВ нашого мікрорайону.
- Формування навичок здорового способу життя.
- Організація та проведення спортивних змагань,естафет, конкурсів.
- Допомога в організації туристичних походів, краєзнавчих екскурсій.
- Пропаганда здорового способу життя.
- Організація лекцій, зустрічей з лікарями,показових виступів спортсменів.
Самоврядування відіграє досить важливу роль у формуванні моральних якостей і творчих здібностей школярів.
Одним з головних завдань класного керівника разом з учительським колективом спонукати дітей шукати нові форми організації дозвілля, позакласної роботи.
Заохочувати їх до будь – якої громадської роботи у школі чи класі.
Не бути інертним, допомагати втілювати у життя ідеї висунуті дітьми.
Виявляти лідерів, які б змогли повести за собою.
Адже у процесі підготовки та проведення свята, конкурсу,змагання діти виявляють вольові якості,розвивають творчі здібності, засвоюють певні моральні засади.